det lilla det

Hej saknade!


Idag var min första lediga dag sen 12 april och den kunde inte vart bättre :)

Men ändå har jag ont i mitt stora hjärta i min lilla kropp. Det är en sak som fattas, annars stämmer precis ALLT. Och det gör ont.


Nu ska jag berätta något som man inte vill att folk ska veta om en, en sån där dålig egenskap som man för allt i världen önskade bort och glömd på vinden i mormors gamla kista. Jag är känslig med vad andra tycker, på vissa plan får jag väl säga. Och jag skäms för att jag skäms för andra, för det är precis det jag gör. Jag skäms inte för vem jag går till matsalen med, jag skäms inte för mina vänner, jag skäms inte för att göra saker andra inte skulle göra. Men när det kommer till ett mer personligt plan blir det en annan sak.

Jag hade velat förklara mer och bättre, men jag kan inte. Jag måste sova också för imorgon är det skola 10-? Antagligen 18. Och på måndag är det premiär, förhoppningsvis! Haha ;D

Godnatt Lovers, det är ok att inte vara perfekt. Det är mer än ok.                               Klös

Kommentarer
theethee

Ingen är perfekt lille vännen :)

2009-04-26 @ 20:51:16
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0