I can't hide

NU HÖRRNI!

Sju prov, inlämningar etc. i maj ;D Nu tar lärarna i så dom spricker! Underbara skolan som är slut om 45 dagar :)

Sen har vi balen 20 maj också.. Och maskerad den 15! Ojdå ojdå..

Ni skulle sett i skolan idag! Jag gick på toaletten och när jag kom tillbaka sa malin att alex gått. Sekunden efter hoppar alex ut från ett hörn och skrämmer SKITEN UR MIG! Jag skrek, vände mig om och SLÄNGDE mig ner på golvet!! Lärare kollade.. Skrattade... Fnissade... Och snackade... Och där låg jag helt invalid på golvet för att jag är så FÖRBANNAT lättskrämd.....

Dessutom överraskade jag hela klassen när vi sjöng födelsedagssången för cecilia, jag tog i från tårna med min manliga stämma för jag tyckte att dom sjöng så löjligt, det är inte vanligt att komma från i mig i klassen!

Sen också! Så hände en till grej; jag satt på alexes knän så drog hon ut ett hårstå från min byxa.... Och jag sa "haha jag känner det" och hon putte allt hon hade på mig så jag flög upp och rakt in i skåpet! Jag tog inte emot för jag åt ett äpple. BOM och aj min arm. Sen skrattade vi, hela dan har vi skrattat :)

Så här galna är mina dar i skolan ibland :)

GODNATT            klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0