Imse vimse

Heeeeeeeelt lost! Heeeeeeelt underbart :D

Jag är helt vimsig just nu. Fram och tillbaka. Tycker si tycker så. Kände att jag kunde läst på lite bättre på provet, men det gick visst bra ändå. Jag är helt frånvarande ibland för att jag tänker på annat.  Annat som ger mig mer nöje och förvirring.

Jag är nog bland de veligaste på denna jord, och jag tycker det är toppen ibland för jag har en tendens att överraska mig själv t.o.m då haha. Men inte alltid, ibland blir det för mycket och jag får en så kallad kortslutning.

Ibland är jag i min egen värld och precis det var jag idag när jag helt från ingenstans gick RAKT i vägen för en annan tjej när hon var precis framför mig så hon gick rakt över mig haha. Malin tyckte det var jätte pinsamt men jag tänkte på annat så jag märkte det knappt :S Hon bad om ursäkt och sånt och jag kollade inte ens på henne och mumlade något tillbaka som jag inte kommer ihåg och fortsatte dit jag var på väg, mål i sikte säger jag bara ;)


Annars då? Hade ingen engelska imorse och ingen svenska på eftermiddagen så jag slutade efter provet vid två tiden. Imorgon har jag svenska och filen på morgonen sen slutar jag vid kvart över elva. Chill i dill.

Vi sa förra året att tre-esterna hade det så slappt, jag tror nog vi har det minst lika slappt nu ;) Men annat var det i tvåan och ettan!



Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0