kärlek here kärlek there (you know the rest)

Angående mitt inlägg om krav igår som min jassebrassenasse så snällt läste och funderade över:

HAHA :) LOVE! jo tänk om det var så. Det är så rätt det du skriver. Men visst så ska allt inte vara perfekt heller, då uppskattar man inte när kille FÖR EN GÅNG SKULL väl gör frukost på sängen. Sedan så är ju kärlek så jävla fint just för att det är mellan två människor, det ligger ju så mycket jobb bakom för att det ska funka och allt. Det är jobbigt med kärlek, men när man väl har den satans underbara "perfekta", enligt en själv, nissen, så vill man banimej inte dela den med andra, eller vad säger du honey ;)? Men jag hajar vad du menar så klart!


Tror ni också att det är mig hon pratar om? :) Jasmine är nog lite kär i mig :) Jag är perfekt :) Hihi

Jag hade gärna själv trott på min lilla teori om krav, men jag är nog lite för svartsjuk och egoistisk av mig för att dela min älsklingskille med nån annan jävla tönt som tror att hon är något HATA HENNE. Sorry...

I alla fall, vi är nog inte riktigt redo för att ha förhållanden som de gamla grekiska gudarna. Vi är inte riktigt så guda braiga än helt enkelt. Gudomliga.



Klös

Kommentarer
Julia

jaha! :) jodå, nog är jag besatt..

åh, the bravery är helt okej faktiskt :)

kram.

2009-04-15 @ 20:22:23
URL: http://juliamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0