mitt kall

Jag lever. Och pappa lever och bilen är hel. Jag måste säga att jag inte är orolig längre, jag har generna. Så är det bara.

Det första jag fick göra var att backa ut från parkeringen, svänga runt hörn, köra raksträcka(växla upp och ner), svänga runt hörn åt båda hållen, backa långa raksträckan när jag såg genom bakrutan om och om igen. Jag säger det igen; jag är född till att köra bil. Man kan tro att jag har gjort det förut, så van som jag verkade vara. 

Och inga frågor om hur ofta jag fick starta om bilen.. I will not answer! ;)

Imorgon ska jag ta bussen 06:46 (fy fasen) och jobba. Men min moster plockar upp mig på vägen och sen sover jag hos dom till på tisdag eller onsdag. Det lär väl inte bli så mycket uppdatering här i alla fall, så ni är medvetna om anledning till min frånvaro. Älskare.




Klös tills vidare, jag tänker på er..

Kommentarer
Filippa:)

Sv: Tack så jättemycket för hjälpen! Vad snällt! Jag tror jag förstod :D Nu är det ju bara att sätta igång! :)

2009-04-06 @ 16:51:27
URL: http://lippas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0