olagligt

Jag är arg. På grund av dåligt uppförande!

Det är en kille som är ett år äldre än mig och han gick samma linje som mig på gymnasiet. Han jobbar nu på ica här och sitter i kassan. Han hälsar och tar betalt precis som man ska och är väldigt trevlig, mot alla utom mig!

Han har aldrig sagt hej när jag kommer och det bryr jag mig inte om men han brukar alltid säga hur mkt det går på, men inte idag! Han ryckte bokstavligt talat pengarna ur handen på mig och sa ingenting(inte jag heller) men mot flinten innan var han så trevlig och skämtade! Dålig stil.

Gubben i månen kallar vi honom för övrigt. Jas säger att han nog är bitter. Jag säger att han är gay(sebastian med vet jag). MEN VAR DET DÅ MEN BEHAAAVE. Sitter man i kassan ska man kunna vara trevlig mot alla, som Emanuel. Emanuel är rolig också vilket är ännu bättre, han säger "72 och fem" ist för 50. Haha, ja det är kul för han säger det så oerhört tydligt och vänligt :D Hahaha


Lyssnar på Amy. "WHAT'S IN IT FOR MEEEEEEE?" om hon bara visste vad som fanns i den till henne.. Lilla tjejen ;D Nej vad hemsk jag är...
Min djävulska sida tar över ibland, ursäkta mig.


Tror ni Amy Diamond är oskuld? Hur gammal är hon förresten? :S






Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0