183 dagar

SHOHEIIIZAN <333 o_0

183 dagar sändes på SVT idag 20.00 och av slump la jag märkte till det och det var väl kul eftersom jag var statist under deras inspelning i Torslanda ;D (waaooow aszo ja ä bah såå kool) Autograf, någon?

Jag hade inte alls höga förväntingar av serien och den överraskade mig positivt :) Det var mer handling än vad jag trodde det skulle vara.. Men annars så var den allt för depp för att jag ska orka titta på den!

Det var ju ett tag sen som inspelning var, tror det var i dec 07, så när scenen väl kom så var jag ju tvungen att tänka mig bakåt i tiden och tro inte att jag kommer ihåg hur jag såg ut för så längesen! Jag såg mig inte. Jag såg inte nån av mina vänner heller. Fast det var väl inte så konstigt som vi bytte platser hela tiden och för att det var mörkt och rökigt! Det var alltså scenen när alla vinnarna gick ut ur huset :)

Nån som såg serien? Vad tyckte ni själva?
Ni kan skriva en kommentar om autografen så ska jag se vad jag kan fixa. Fixar-Hannah is eftertraktad shit så passa på!



Klaös

Kommentarer
JONNA

haha, pinsamt att vara med som statist. jag skulle skämmas ihjäl :b var det kul?

2009-02-17 @ 12:57:13
URL: http://falkiz.blogg.se/
Jennie



Tittar du på Mia och Klara?

Du har missat något annars ;-)



Ha de gott!

2009-02-17 @ 13:23:15
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0