80cm Schnee

Yes YEs YES! Imorgon är det äntligen fredag och äntligen sälen, snö och bad :D Idag på tyskan skrev vi en liten berättelse och en halvtimme innan vi slutar säger vår lärare "jaha, då ses vi imorgon igen :)" JA, det gör vi! Så var den lektionen slut och jag går ner till torget. Jag har sökt extrajobb på McDonalds och Coop nu men ska ner sen igen och söka vidare :)

Jag är verkligen totalt värdelös på att köpa godis xD det tog mig kanske 20 minuter och då hade jag köpt en mörk choklad och en pytteliten godispåse med två av varje godis (bara choklad typ) och det är heller inte lätt att köpa lösgodis när mer än hälften av alla sorter är röda! Vilket jag inte tål. Jag har så himla svårt att bestämma mig bara. Men jag ville ha nötter och torkade frukter och det hittade jag inte(som jag ville ha det) så jag måste köpa mer godis sen fast på ica xD

Dagens planering
Jag ska ner till torget sen igen och träffa sebastian och sen när jag kommer hem ska jag packa inför imorgon. Jag blir hämtad i skolan så åker vi direkt till sälen :)
Eftersom jag gjorde färdigt rollanalysen igår så tänkte jag öva in lite steg som jag ska ha med i min koreografi, antagligen ngt steg som är återkommande. Jag som inte har dansat på jätte länge.. Får se hur det går xD
Och sen kanske läsa lite i engelskaboken om det inte blir för sent, jag är hur trött som helst.. Men jag har ju inte läst ut den boken än och jag måste börja med svenskaboken som jag hade tänkt ta med till fjällen. Jag kanske kan ta med båda då. Jaja :)



Hörs senare igen
Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0