Analinkontinens

Även om man har normal gasproduktion kan man ha svårt att hålla emot gaser som vill ut, vilket kan vara aktuellt vid analinkontinens.

Analinkontinens beror på en förslappad slutmuskel.

Har du en sån där förslappad slutmuskel?

Emma, min Emma, på din ringmuskel vill jag klämma.


Idag har jag läst färdigt semantiken och svenskan! Eftersom jag inte var i skolan idag pga min ihållande huvudvärk som gör mig väldigt utmattad missade jag svenska förhöret och sov till klockan två, men får förhoppningsvis göra det imorgon bitti!

Idag fyller min lilla mormor 77 år :D Grattis mormor!
På tal om mormor, säger du mormor elr mårrmårr?


Klös lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0