AWEsoooooome

Tjaaaaaaaaaaaaaaaa! UPDATEUPHATE


När jag köpte present till Malin idag fick jag en gåva på köpet! För TheBodyShop på centralen fyller fem år idag. Jag fick en handrengöring och jag borde ge dom en present tillbaka bara för det xD Jag har eksem på mina händer och därför är dom väldigt torra också och man ska helst inte tvätta händerna med vanlig tvål då, så bara GAV dom mig den här rengörningen! JAG ÄR LYCKLIG. Jag har velat ha den men den har inte sålts separat, utan med en handkräm som jag inte ville ha för tro mig, jag har många, och då kändes det onödigt. JAG ÄR LYCKLIG GGR2!

Sen så glömde jag berätta för er igår att jag har anmält mig till två saker! Hurra hurra! Till en handledarkurs så jag kan börja racea med pappa ;D Och till en informationskurs om hur man blir au-pair! Jag har tagit tag i mitt liv :')

Planer: Körkort i sommar, USA i dec/jan, ah :)

Hur ser era planer ut?
NÅN SOM HAR SAMMA SOM MIG? :O (mer än jassebrasse vill säga ;)

Men imorgon är planen att ta mig ut till Tjörn till lilla Malle och tjejerna och fira :) PARTY. Nu måste jag bort från skärmen innan mitt huvude sprängs.. Alltid den j*vla huvudvärk :'(

Sleep tight and dont let the bedbugs bite YA! Klös

Kommentarer
L i n a

Tack så mycket :) <3 Händer i kväll?

2009-02-20 @ 16:23:51
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0