Be the best you can..

.. even if it's for someone else

Heeey Lovers!

Nu mår jag bra :D För att jag har gjort min bokrecension som är tills imorgon fastän jag är sjuk!

Jag hatar att vara stressad och komma efter skolan, så jag försöker satsa på att inte hamna i de situationerna. Men ibland blir det oundvikligt och då är det skönt att veta att det är OK, så för alla er som känner som jag men ibland inte orkar (som jag) DET ÄR OKEJ! :) Alla lärare kräver allt från dig och du kan inte ge allt till alla lärare eller i alla ämnen så satsa på de ämnen som du gillar mest/har lättast för och när du känner att det går bra i dom känns det lättare att ta tag i de andra :)


Jag tycker nu personligen att vi alla följer Obamas visa ord "YES WE CAN"
;)

Klös lovers, allt för er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0