Cultural Care - Au Pair

Hejhej!

Hemma från mötet nu som inte alls var från 13-17, men det kunde lika väl vart det men jag var snabb med att få bli intervjuad :) OCH VAD JAG LÄNGTAR NU! Det känns så rätt och jag sitter här nu med min ansökan och ska skicka iväg den inom två veckor så jag slipper depositionen. Vi (jasmine och jag) ska ju inte åka förrän dec/jan men det är ändå bra att vara ute i god tid, och eftersom vi är ute i god tid blir chansen att vi får åka tillsammans, gå skolan tillsammans och hitta värdfamiljer i närheten av varann mycket större! Heheheheh jag är flygrädd och det är inte så att jag inte klarar mig ensam, för då hade jag inte ens åkt iväg, och att det är därför som vi åker tillsammans. Men hamnar vi i närheten av varann kan vi ta ut semester tillsammans och resa den sista månaden tillsammans och peppa varandra att stanna och bita ihop om nån blir hemmasjuk elr vad som helst!
Men nu ska jag fortsätta med min ansökan med svart penna ;D
Klöstös

Kommentarer
theethee

ooooj :O

2009-03-01 @ 12:01:44
Andreas

sv: haha ähh, det var ju lönedag :D

tackar =)

2009-03-01 @ 14:27:55
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0