Dagen blev bättre :)

Back home igen sitter jag nu vid mitt sminkbord och skriver! Jag har skrivit färdigt rollanalysen och skickat iväg den idag. Den är tills på fredag, så jag är alltså klar en dag innan deadline(känns som två) ;D  WOHO *tigger beröm*

Imorgon ska jag till skolan för att ha tyska i en timme ungefär och sen drar jag mig vidare till torget och söker jobb, träffar pappa som jobbar där nu för att få min dyrbara påse från apoteket fylld med tabletter och en stor fet salva så jag klarar mig i fjällen :D  Inget farligt! Bara eksem. Bara och bara.. Jag lever iaf och det kunder vart värre :D Och det bästa av allt; JAG SKA KÖPA GODIS :D heheheh. Gött.

Idag, såhär innan lite träning och dusch(haha), tänkte jag tipsa om att ONLY har en AP snygg skinnjacka! Problemet för mig är bara att den inte finns i min storlek..





Du hittar den på ONLY annonsen till vänster :)

Klös Lovers
och godnatt för den här gången!

Kommentarer
Sofia

riktigt snygg jacka.. :)

2009-02-09 @ 19:07:51
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0