Den populära kråkan

Okej ärligt nu då, VAD TYCKER NI om min nya header? Ska den behållas?


Hej och hå alla tåliga! Sitter du och äter just nu och är lite äckelmagad rekommenderar jag personligen att du inte fortsätter att läsa detta inlägg. Men nyfiken som alla apor är läser vi såklart vidare :) BRA VAL! En bra val. En bra delfin.

Till samtalsämnet: Den populära kråkan!
Jag har tänkt... Amazing, tänker vissa då. Vad vi tänker mycket hörrni :) Della gött. MEN FORTFARANDE, till ämnet!
Är det bara jag som har undrat hur det kommer sig att ALLA ungar(och en viss 18åring..nämner inga namn) stoppar näsans bästa vän kråkan, i munnen? Är det någon slags hemlig dragningskraft som finns mellan munnen och kråkan? Det är ju faktiskt så att alla gör det. Men hur kommer det sig? Det är som ett inlärt beteende som att ta sina första steg, äta sin första kråka! Föräldrarna borde bli glada när man stoppat i sig sin första kråka; WOHO, mitt barn är normalt :D Och även om man vet att alla har gjort det, är det ändå pinsamt att man har gjort det.. När man var liten var det inga problem att dela med sig sina kråkor till den stackarn som inga hade.
Min morfar undersökte en kråka en gång när jag var yngre "det är salt". Vafan, tänkte jag då, saltproduktion i nosen nu också? Varför är det salt helt plöstligt?

Jag har många frågor vad gäller Kråkan Snor och om någon underbar människa kan svara på i alla fall EN av mina frågor är jag tacksam!
Tacksam för svar / hannAH


Det var inte så kul att söka på pilla näsan som jag hade hoppats.
Så jag sökte på snorkråka och uppenbarligen är dom omtyckta!

Klös på ditt tidsfördriv i min blogg


Kommentarer
JASMINE

:) Din nya header är fräsh så håll käft :D lite ironiskt menat, men håll käft. Headern är nice, precis som du min pingla!



Haha du är sjuk i huvudet, men jag gillar dig :D! Fin fint inlägg ;) det är faktiskt sant så du säger.



PUSS!

2009-02-14 @ 12:03:36
URL: http://bruntsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0