Handy Hannah

Heeeeeeeeeey hoooooooooooooooo,

VAD VI HAR VARIT DUKTIGA IDAG! Helt otroligt ;D
Jag har gjort ett par shorts, en flätad rosett och sytt upp och in mitt linne :) Meck meck meck!

Jag tycker det är jätte kul att kunna göra saker själv så :) Man kan vara stolt över sig själv och tycker någon annan om det har man sig själv att tacka ;D
Kan man sy kan man allt, som jag brukar säga..


Shortsen jag gjorde var mina gamla miss sixty jeans från högstadietiden som är ganska slitna var inte alls roliga som långa. När jag klippte av dom och sydde igen linningen som jag drog sönder en gång(HEHE) blev allt mycket bättre och jag är NÖJD(och jag är grymme)!

Sidenbanden jag köpte på panduro var ju inte så långa som de skulle behövt vara för att bli ett midje"skärp", men jag knöt de till en rosett runt axelbandet på mitt linne. Det fick duga! Dö enkelt att göra och man kan ha det till massa olika saker och göra det på olika sätt, mumma!

Och mitt linne då som var alldeles för långt och brett längst ned sydde jag in och upp. Det tog TID xD Såklart! Men var värt det. Det är inte så svårt att sy om man bara har ett sinne för logik ;D


Nu är jag iaf skit trött och har såklart inga bilder att visa er men det kommer!

Hoppas ni haft en bra torsdag och älska dina vänner för dom är UNDERBARA
Och ha en bra fredag den trettonde, OM DU KAN! Känner du oturen krypa bakom dig och bara väntar på rätta tillfället att slå till? Det är idag det, och det är jag det..... 666



Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0