I'm BACK(tillbaka till verkligheten)

Hola Lovers,

för er som undrar har jag haft det kanon i sälen ;D Vi åkte skidor i Tandådalen söndag och måndag och i lördags var det storm! Det var inte nådigt att ens vara ute och GÅ xD Jag tog inte många bilder eftersom jag bara har min mobilkamera men vi bodde jätte fint och badade utomhusjacuzzi på kvällarna samtidigt som snön föll över oss och fjällen :)

På måndagen åkte jag med min moster och min knattekusin. Calle och jag åkte i samma takt ungefär, och det talar för att jag har en åttaårings kunskaper i skidåkning xD Men jag har tatt mig fram som en galning i offpisten och hoppat lite och trillat lite! Som det ska vara :)

Nu ska jag åka in till stan och shoppa loss på panduro för Jas och jag ska ha pysseldag imorgon ;D

Hörs när jag kommer hem igen! Vi såg snögubben i Lindvallen från stugan :D



Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0