Jag känner för O'boy..

God morgon buddies!

Jag kom inte in på bloggen igår av nån anledning, var det bara jag kanske? Och i fredags fanns ingen tid :( DET HAR KÄNTS TOMT, AH DET HAR DET :'(

Jag kan väl inte påstå att jag har följt planeringen till punkt och pricka, jag har varken läst någon mer semantik eller svenska än men det ska jag göra idag! Jag är på sidan 131 i engelskaboken och det är alltid ngt :) Jag är inte så mkt för att plugga på helgerna, man hinner plugga på vardagarna om man bara tar tag i det och hittar tid!

Tini tainy snö är det här, men vad gör det när jag kan bada i snö på fredag med Blondie :D Jag längtar.. Vi har fortfarande inte köpt några stjärtlappar men det löser sig! Jag har torsdag på mig eftersom jag slutar 09:40 och jag hade tänkt fortsätta med jobbsökandet då också :)

Men nu är det dags för frukost, bästa målet på dagen ;D

                                                                                            Hörs sen lovers
                                                                                                   Klös

Kommentarer
Hanna

Jag har också haft problem med blogg.se. Förtillfäller har nästan 12 sidor med kommentarer försvunnit :O

2009-02-02 @ 16:49:47
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0