Jag känner tårisarna

Alltså, jag blir lite tårögd så som jag kan skratta med, eller åt, mig själv ibland :') Tänk om alla kunde göra det! Skratta med mig :) Eller skratta åt sig själva! Eller åt mig.. FÖR VI ÄR VÅRT EGNA LYCKOPILLER! :)
Så fnissa fram lite tårar om dagen,
rekommenderad minsta dosering: 2 ggr om dagen, dagligen.

Det här fick mina tårisar att komma på besök idag:

Skride. säger (15:31):

väntar på träningen ska börja typ

hannah säger (15:32):

när börjar den?

Skride. säger (15:32):

19:30 :P

hannah säger (15:34):

haha

Skride. säger (15:34):

träningen är min höjdpunkt :P

hannah säger (15:35):

NAW nuuutte

hannah säger (15:35):

mina vänner är min..

hannah säger (15:35):

;P

Skride. säger (15:36):

?

Skride. säger (15:36):

huh

hannah säger (15:36):

HÖJDpunkt

Skride. säger (15:37):

haha jaha

Skride. säger (15:37):

jaja

Skride. säger (15:37):

men

Skride. säger (15:37):

i sysselsättning på vardagarna:P     (nu försöker han komma undan också..)

hannah säger (15:38):

jag brukar sysselsätta mina vänner på vardagarna..

Skride. säger (15:38):
-.-

NO-LIFER! Ne men, jag skrattade iaf åt min otroliga intelligens och vasshet HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0