Onsdagar när dom är som bäst..

Hey Lovers,

jag sitter i skolan just nu och det är ganska så ovärt. Som resten av dagen! Jag kom till skolan 8.20 ungefär och svenskan var inställd (Y) Sen var provet i filosofi och det gick bra, jag är ju godkänd iaf ;P Och nu har jag historia men har mina grejer hemma så jag får skylla mig själv och skriva lite när jag kommer hem.

Nytt om min historialärare; det var ingen stroke utan en hörselsjukdom(han har problem med hörslen sen innan och har inte jobbat på heltid) och han kommer inte komma tillbaka inom en månad och om han kommer tillbaka efter det är osäkert. Det blir inte kul med våra inlämningar men det löser sig sa kärringen som sket i poolen!

Hoppas dan blir bättre senare

Klös

Kommentarer
c.k

skolan är alltid ovärd :) speciellt när våra lärare är antingen flummiga eller helt enkelt bestämmer sig för att inte dyka upp på lektionerna :D

2009-02-05 @ 17:35:47
URL: http://rosamagdalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0