perfektion i vardagen

Hej,

hela min tisdag bestod av att läsa min svenskabok.. Det var inte 150 sidor, det var 180 x) Men vid 00-00.30 var jag färdig och somnade med gott samvete. När jag kom till skolan nästa morgon för att ha svenska, så skulle SYOn komma så det blev inget skrivande om boken, haha! Men det är skönt att ha läst ut boken i alla fall :)

Igår kom Fridzon hem till mig och jag bakade pizza till alla här hemma :D Första gången jag gjorde egen pizza (hur lätt som helst f.ö.) och första blev lite bränd på kanterna.. Haha, men det var inte pga mig! Det stod att den skulle vara inne 15-20 min så jag satte den 17 min och började på den andra pizzan så jag litade på klockan, tills Frida sa att den såg lite bränd ut.. Men jag är nöjd för det var bara att byta bort lite kanter och andra blev perfa ;D Enda problemet är att jag blir så stressad när jag lagar mat! Jag ska göra allt på en gång och det känns hela tiden som om något är/blir fel.
Någon som känner igen sig?

Idag är jag jätte trött.
Kom till skolan 8.25, hade tyska till 9.20, cyklade hem i regnet.. 9.50 gick jag och la mig för att sova till 10.30, jag sov till 14.30 haha.. Men jag hade tänkte få nånting gjort idag i alla fall och det blir drama! Och äta godis :)



Give me mår of the vår
Klös
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0