Självmordsbenägen?

Folks, folks, folks! Hur har ni det?! Hemma hos mig har det snöat hela dagen och snöar fortfarande så det är gansla mkt snö nu :D Och jag har inte pluggat något.. Haha, elr jo jag har läst några sidor ur Flugornas Herre! Men ingen dans.. Jag blev väldigt sugen på chips  förut så jag begav mig ut i snöovädret på CYKEL! Svin halt och man skulle kunna tro att jag är självmordsbenägen som utsätter mig för sånt, men det är jag inte.. Vad jag vet..

Nu har jag i alla fall mina chips och tittar på Melodifestivalen och jag hoppas också på en trekant på E.M.D! Det hade väl vart mysigt med den friska blandning i sängen ;O Just nu sjunger Molly Sandén nån Carola låt och vinden blåser.. Velvet var ganska bra! Men BWO kommer säkert komma till globen ändå.

Nu kommer smörböglåten med EMD så lyssna noga tjejor och låt dom sno era hjärtan (A) WOHO!
Ne nu blev jag lite besviken, det var ingen smörböglåt :S Det var ju nån break-upsång! VAD HAR HÄNT MED EMD?!



Klös

Kommentarer
HUR ORKAR MAN MELODIFESTVALEN

2009-02-21 @ 21:21:48
HanZy

MEN DAVID DET ÄR KUUUUUULT!

2009-02-21 @ 21:33:23
URL: http://lillhannah.blogg.se/
L i n a

Allt bra med dig? ;D

2009-02-21 @ 22:40:17
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0