Sliten och trött som ett as

Kvällhej nattugglor!

WOHO MÅSTE MÅSTE SÄGAAA att det var kul att komma hem och logga in på bloggen och läsa alla snälla kommentarer :D

Jag hittade det jag skulle ha på Panduro men jag har verkligen ingen koll på mått och tog bara en meter av sidenbanden(som jag ska fläta till skärp) när jag egentligen behövt ha minst två meter! Haha.. Jaja, det löser väl sig :D

Jag glömde berätta förut att jag skulle hem till Fridzon och mysa och i väntan på att hon skulle bli klar(tre ½ timme.....) så strövade jag omkring i stan och hittade ett par baggyjeans på Carlings! Från Lee faktiskt.. Jag brukar inte gilla Lee, inte passformen elr modellerna, men de här var jag ganska nöjd med faktiskt :D Men jag hade inte mitt presentkort med mig så jag får åka in igen senare.

Just nu har man som medlem på The Body Shop 25% rabatt på alla massageoljor och eftersom jag är en master på massage så köpte jag en så alla jag känner kan börja tigga massage igen i vanlig ordning och kanske få till det, med mig... Hehehe... ;D

Jag fick en fråga från linnea som undrade vad Tea Tree Blemish Stick gör för ngt och jag märkte att jag kanske inte var så tydlig när jag tipsade om den(FÅRGIVE MII*,*). Det är iaf en liten pinne som man duttar med där man känner att en utomjording(finnä) närmar sig ytan så motverkar kletet inuti behållaren att denna utomjordingen tar sig ut på förbjuden mark :)
Det bästa av allt: den funkar!

 Lee jeans i chinomodell

Massageolja och the killer från TheBodyShop

Godnatt Lovers
Klös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0