So it's done..

DET VAR DET! Nu har jag svalt lite tandkräm för att få bort den värsta svedan ;D

Låt mig berätta tjusningen i min kväll! När jag gick till toaletten för att ta hand om mitt besvär, dök ett annat upp.. Så kallade behov nummer dos. Så där stod jag på toaletten och behövde snabbt som tusan bestämma mig om vilket som värst att göra på golvet! Easy choice, tänker säkert nån då men jag kan förvissa om att det inte är så självklart när man väl är i situationen! Men jag valde att ta hand om nr2 först och illamåendet ökad snabbt i tryck....

Jag höll mig och gick in på andra toaletten, tack och lov att vi har två, och kände den där förbannade känslan man får när man gått av planen(läs toan) och sen känner att man har mer att ge! JAG LED! Så in en gång till på toalett nr1 för en lösning(gött ordval där). Jag lyckades än en gång och gick sen snabbt in på toalett nr2 och spydde som en katt :'(

Samtidigt som jag skrev detta inlägget kände jag att min mage inte var färdig så nu har jag spytt och nummertvåat ut allt jag har ätit idag och sista rundan spy gav mig blodsmak i munnen för det var inte så mkt mat kvar då..

Ingen blogg för en finkänslig ;) Nu ska jag försöka sova så godnatt fuckers :)

(K)lösbomb

Kommentarer
JASMINE

KLart! Men hannah ! det där lät inte särskilt mysigt :( ush ush ush för att spy och må illa :O

2009-02-15 @ 13:49:45
URL: http://bruntsocker.blogg.se/
Johanna

jag har faktiskt suttit och läst flera av dina inlägg! Tycker din blogg är både rolig och intressant! :D

2009-02-17 @ 21:43:17
URL: http://johannafoto.blogg

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0