Tänk om..

Tänk om det var lagligt att döda människor? Hade inte det vart GÖTT? :O Så om nån vart elak mot dig och tatt din penna utan tillåtelse kunde du bara hugga av huvudet på personen och så var det med det! Problemet löst. Man slipper obehaglig stämning om man skulle råka träffas igen och man slipper fler konflikter!
Eller om nån som har lånat pengar av dig vägrar ge tillbaka din älskade tia som du ville köpa godis för? Då kan du enkelt välja mellan valfria metoder att ta dennes liv, t.ex genom att låta ungar lära sig hur man kan döda någon, tortyr blir det då :)

Och nu ska jag försäkra er om att detta inte är något hot; detta är inget hot! Och att ingen behöver känna rädsla för mig; känn ingen rädsla. Dvs om du inte gjort ngt mot mig, annars äre andra kokta bullar!
För övrigt så kan ni tacka mig för mina briljanta idéer och önska att det är ni själva som kommer på dom, det är okej :) DET ÄR OKEJ, som jag brukar säga..




Här kan man öva prickskytte

Klös

Kommentarer
c.k

ja tänk om man fick döda folk :D

2009-02-17 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0