What a girl wants

Tjenis folks,

jag gjorde en lite mer personlig header igår med blider på mig och lite kärlekar jag har (dyker väl upp inom sinom, som man inte säger)! Jag vet att jag inte är särskilt generös med bilder på mig i bloggen, och det beror inte på att jag är ful och har dåligt självförtroende för vad ska jag med det till? Vad ska nån med det till? HA? :O Nu skärper vi oss och smeker varandra med söta komplimanger och ömma händer, för det är vi värda! *Smek Smet Smek*

Till saken.. Utan jag lever på en mobilkamera(uppe på, på toppen med bäst utsikt) och mitt största intresse är inte att ta kort på mig :) Det är Jasmines största intresse, att ta kort på mig alltså. Men de bilderna är bara till för Jasmine och INGEN ANNAN.

Annars då? Jo den gosigaste byxdressen kom hem till mig idag ;D För att bjuda mig på lite glädje och det gjorde den allt! Imorgon ska jag till gina och njuta lite av 19kroners plaggen ;) Plus att jag ska gå till skolan imorgon! :D:D Vad dom måste sakna mig.. :)


Klös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0