Wrap it up, let me go

Ärligt talat så är jag inte mycket för skolan just nu.. Jag har läxförhör imorgon, prov på onsdag och en rollanalys som ska in på fredag. Dessutom måste jag läsa ut engelskaboken så att jag kan börja på svenskaboken och engelskaboken ska jag skriva en recension på under lovet -.- Jag känner mig inte manad nånstans eftersom jag ska till fjällen på fredag :D WOHO! Så ett slut på skolan nu och här kommer min fantastiska packlista, hojta om jag glömt ngt! (Såhär: hojthojt: blabla);



•-           Lakan, örngott, påslakan

•-          Tandborste, rengöring, ansiktskräm

•-          Schampo, balsam, tvål, leave-in

•-          Smink

•-          Bikini

•-          Två handdukar

•-          Godis, vattenflaska

•-          Glidmedel

•-          ATT ÅKA I ÖVER: Vantar, Mössa, Termos(+ kopp), den lilla blåa, jacket

•-          6 trosor, sextrosor, sex(iga) strumpor, tjockstrumpor

•-          ATT ÅKA I UNDER: Långkalsonger, Randig långärmad t-shirt, knähöga strumpor, tjocktröja

•-          P-piller, Attarax

•-          Salvor, Body butter, Bomullsvantar

•-          IPod

•-          Mjukisar, Tjocktröja

•-          Parfüm

•-          Mobilladdare, kanske mobilen med

•-          Flugornas herre

•-          Pengar

•-          Jeans

•-          Stjärtlapp

•-          Linne, T-shirt

•-          Gummiskor

•-          ETT GLATT HUMÖR, kan vara bra att ha ;D






Klös my lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0