:)

Igår kväll upptäckte jag äntligen hur man designar bloggen och nu känns det så himla uppbart att man skulle göra så x) MEN MEN, nu vet jag iaf och det känns kanoners! Fast det är mycket kvar att fixa och tid tar det med. Jag tog hjälp av den bästa, nämligen http//www.designadinblogg.se/  :) Men man måste prova sig fram väldigt mycket och för att hitta rätt ställen och, som det också står i bloggen, rekommenderar jag får den som är slarvig eller har bråttom att hålla sig på den säkra sidan och kopiera hela den ursprungliga stil/kodmallen och spara den på din dator. Ifall något skulle hända :)

Blondie är på väg till mig nu och ska sova här :) Är väl här om fem minuter kanske och här ligger jag och fiser.. Dags att sluta kanske! ;D


klös på alla hjärtebarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0