Guten Morgen!

Här sitter jag i min säng och mumsar på risgrynsgröt och en banana! Innan jag ger mig iväg till skolan tänkte jag lägga ut vad som står på min önskelista just nu vad gäller kläder ;D Det funkade inte igår så jag hoppas på idag, här är den iaf:



hoho det gick :D efter jag brötat lite.. ;) Allt på bilden är ifrån Asos.com och det är byxorna jag syftar på, de i khaki :)
Idag stannar jag kvar i skolbiblioteket tills det stänger(16.00) för att försöka göra lite historia som jag inte gjorde igår! Haha, jag fortsatte på rollanalysen lite ist så ngt gjorde jag ;D
Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0