Imorgon gäller det!

Hola Pedro,
känner mig lite stressad
just nu för att jag måste skriva lite rollanalys innan jag tar bussen om timme! Min moster(Pernilla) kommer och hämtar mig vid bussen så åker vi ut till dom i skogen! Det blir nog inget mer bloggande idag och förresten har jag inte läst nån svenska elr semantik xD Men semantiken tar jag senare idag iaf :)

Imorgon är jag i stan klockan åtta och fixar CV och personligt brev innan jag ger ut i arbetsmarknaden vid tio tiden(hjälp)! Jag fasar för det här men det ska väl gå :) Jag tänkte leta jeans på carlings också eftersom jag fick ett presentkort i julklapp som jag inte har använt än :) Och självklart går jag in en sväng på TheBodyShop nu när jag har 50kr rabatt ;D

MEN PUSS

Kommentarer
Maja

Lycka till på arbetsmarknaden!

2009-01-29 @ 18:54:16
URL: http://missmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0