KGB my ass

Jag satt en timme i skolan idag och försökte hitta fakta om KGB. Det jag kom fram till var att det är bara att byta ämne! Så nu ska jag nog skriva min artikel om Kambodja ist.. Jag fick också reda på att min historialärare troligtvis fått en stroke i fredags men jag håller tummarna för att det inte var så allvarligt! Har han fått det och vi kmr få en ny lärare kmr vi säkert få göra ngt annat för ingen lärare skulle förstå vad det är han har tänkt, vår underbart smarta och invecklade historialärare!


klös


Kommentarer
Lukin

Berätta hur han tänkt då, för nu blev jag nyfiken. :)

2009-01-26 @ 21:26:23
URL: http://www.lukinzine.se
SVAR: Lukin

Min första kommentar :D Får jag vara lycklig? xD Alla i klassen ska skriva tre stycken artiklar som sen ska sättas ihop till en tidning(dock inte alla artiklar)som handlar om kommunismen. Det finns tre olika sätt att skriva artikeln(1.grundläggande fakta 2. beskrivning, kommenterande och diskuterande 3. analys, jämförande och ngt mer) och tre olika storlekar(½sida, 1½sida och 2sidor). Eftersom det ska vara en artikel så är det kvalité som gäller och inte massa dösnack. Men det som gör allt detta komplicerat är att vår lärare är väldigt förtjust i detaljer och att hitta specifik fakta om man vill fördjupa sig i ngt! :)

2009-01-27 @ 16:35:27

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0