Not one, but TWO

Jag är lite trevlig jag som samlar ihop mina favoriter bara så där för att fler ska kunna ha det lika bra som jag(fastän det är omöjligt)! :D



Nu ska vi se!
numero 1: Brow and Lash Gel,129kr på TheBodyShop(MELIKE)
Håller ögonbryren på plats så man slipper djävulshornen ;)
2: Kérastase, 225kr på Panache
Just den har rosa är för färgat hår och luktar mumma! Håret känns väldigt lent och mysigt efteråt :D
3. Body and Leg Shine, 249kr på TheBodyShop
Perfekt på benen kommande sommarfester! GET YOUR SHINE ON ;D
4. Cycling Shorts, 105kr på Asos.com
VISST ÄRE GAMLA TIGHTA TILLBAKA! Och visst är det ett måste :D
5. ACO Mjukgörande hudkräm, 64kr på Apoteket
Perfekt för dig med torr hy, och det bästa är att den sjunker in snabbt :)
6. Elefant Kalsonger, 1kr på Tradera(än så länge)
BÄST DU SKYNDAR, dessa vill du ju inte missa ;D(det här är inte alls menat till Blondie......)
7. Tea Tree Blemish Stick, 95kr på TheBodyShop
LIFESAVER!

Helt otroligt hur bra den är, stopp till gula stora finnar som sticker 1cm utanför huden och bara vill klämmas! hehehehehhe
8. Sko, 298kr på HM
Hur snygga?! Dom är nästan snyggare på ;D Plus++ till trampdynorna i skorna :)
9. Örhängen, 30kr på HM
Skriker vår! Klara fina färger, plus att dom passar till mina vita tapeter ;)
10. Sebastian Callerud
Whenever I got a hole to fill, you're the one and only <3
HAHA vad jag är fyndig :') hålet på bilden, alltså, för alla snuskers där ute ;)

GODNATT DIN TROHETSKATT

Klös ;)

Kommentarer
Therese

HAHA, 6:an ska jag lätt köpa till min kille på skämt när han fyller år :D Hahha

2009-02-02 @ 14:36:48
URL: http://babetessan.blogg.se/
linnea

Tea Tree Blemish Stick, vad gör den för något? :)

2009-02-08 @ 15:02:37
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0