Planering

Mycket medveten om vad klockan är sitter jag nu i min säng för att skriva min planering! Jag försökte sova men det gick inte för att jag har för mycket att tänka på och det hjälper kanoners att skriva ned tankarna då och sedan kan jag sova lugnt :) Detta är på schemat denna veckan;

  • Tisdag 27 januari: Simma på håltimman, öva bröstsim(PÅ MED SIMGLASÖGONEN ;D)
  • Läsa till sidan 100(är på 73) i engelskaboken
  • Ringa Pernilla
  • Skriva ½ sida historia
  • Onsdag 28 januari: (min kille är het) Öva på semantik på håltimman
  • (min mage vill ha mat) Leta upp karaktäristiklappen och skriva ½ sida rollanalys
  • Torsdag 29 januari: Söka jobb och köpa fika till fredag
  • Simma, öva bröstsim och kanske ryggsim(beroende på hur många det är där, man vill ju inte tafsa nån på magen när man svänger med armarna!)
  • Ha läst till sidan 140 i engelskaboken(heja! heja!)
  • Läsa igenom min uppvärmning som heter DU DUGER! Ja, det gör du verkligen ;D
  • Fredag 30 januari: (GRATTIS TVILLINGKUSINER :) Morgonsim med Karin! (Låter som att jag borde tröttna på att simma snart, men NERU;)
  • Lördag 31 januari: Öva på semantik, skriva om det
  • Läsa 15 sidor i engelskaboken(WOHO, ungefär hälften kvar x)
  • Söndag 1 februari(snart studenten!): Simma, Malins schema?
  • Skriva färdigt ngn roll av rollanalysen
  • Läst till sidan 175 som är ett nytt kapitel i engelskaboken

Kanske, om jag hinner, klämmer jag in att fixa ihop en kort dansuppvärmning till draman under helgen, väldigt mycket kanske. Nu är det iaf dags att lägga ifrån mig min älskade Herman(datorn) och försöka sova igen! Men det ska väl inte vara så svårt efter att ha gjort en planering ;D



Klös min vänner, Klös

Kommentarer
Theetheehee

jisses Hannah! Det är gött att du inte ligger på latsidan-jag menar blir inte mkt gjort om man inte lägger manken till. Du får gärna höra om det finns nårra jobb till mej med :D

2009-01-27 @ 19:29:14
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0