schwedish i rättan tid

Wazuuuuuuuuuup?!
Det var inte nog med prov, manus och rollanalys nästa vecka, utan vi ska ha läxförhör(läs prov) på modernismen i svenskan med :D som vi började med förr förra veckan elr ngt.. Är det bara jag som tycker det är tidigt elr är jag bortskämd med tid? ;O

Och som man kunde räknat ut så var inte vår historialärare i skolan idag, han är fortfarande på sjukhuset men han har kunnat gå lite iaf :) Så för Malins, Alex och min del blev det 3½ timma hål! WOHO. Kändes lagom värt att gå på engelskan på morgon då för att ropa upp låtnamn och filmnamn..

VAR ÄR MIN MOR OCH LILLEBROR?
OCH HANDLAR TRO?
(jag älskar när jag är så fyndig :')

Hörs igen senare lovers
Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0