Till de nya, stora planerna! (adjutanten HÖHÖ)

Jag har fått ändra om lite i min planering eftersom svenskan så gärna ville ha med mig att göra och min onsdag och torsdag ser lite annorlundare ut nu! SO HERE IT IS, THE BEST PLANERING EVAAH;

  • Tisdag 27 januari: Simma på håltimman, öva bröstsim(PÅ MED SIMGLASÖGONEN ;D)
  • Läsa till sidan 100(är på 87) i engelskaboken
  • Ringa Pernilla
  • Skriva ½ sida historia
  • Onsdag 28 januari: Öva på semantik och moderismen på håltimman
  • Leta upp karaktäristiklappen och skriva ½ sida rollanalys, om historian är inställd för annars hinner jag nog inte
  • Sova hos kusinerna
  • Torsdag 29 januari: Åka med Pernilla till jobbet och fixa personligt brev m.m
  • Söka jobb(FÖRFÖRSTAGÅNGENIMITTLIV tror jag, åh hej :O önska mig lycka till :') och köpa fika till fredag
  • Gymma i staden, kaanske! Det blir iaf inge simsimmsimmm
  • Ha läst till sidan 140 i engelskaboken(heja! heja!)
  • Läsa igenom min uppvärmning som heter DU DUGER! Ja, det gör du verkligen ;D
  • Fredag 30 januari: (GRATTIS TVILLINGKUSINER :) Morgonsim med Karin! (Låter som att jag borde tröttna på att simma snart, men NERU;)
  • Lördag 31 januari: Öva på semantik, skriva om det
  • Läsa 15 sidor i engelskaboken(WOHO, ungefär hälften kvar x)
  • Söndag 1 februari(snart studenten!): Simma, Malins schema?
  • Skriva färdigt ngn roll av rollanalysen
  • Läst till sidan 175 som är ett nytt kapitel i engelskaboken

  • Haha, jag vet att det inte blev mkt mer svenska men det kommer en ny vecka också(thank God, thank you:)!


    Klös


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Your NAME broh:
    FAME! Remember my name?

    E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

    Blogg:

    Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

    Trackback
    RSS 2.0