brunfis

Jag äter banan med kakao just nu och märkte att jag hade fått kakao på armen så jag slickade bort det, trodde jag, ist blev stället brunt av utsmetad kakao från min tunga ;) Jag är fräääsch!

För övrigt har min mamma varit magsjuk och nu är min lillebror det, känns lovande.. Haha, men jag har ju klarat mig än så länge och mammas magsjuka var förra veckan!




Lillebror, och lite av mig



Han skrek och grät och det lät som att han skulle dö, sen spydde han på badrumsgolvet och kom in till mig och berättade det "En påminnelse bara" sa han och gick sen. Haha, men nu sover han i alla fall :)

Haha, nu kom jag på att pappa också är magsjuk. ÄR JAG BÄST ELR SOM INTE ÄR DET? Ah, det är jag ;D Nu kommer jag väl få det bara för att jag sa så, TA I TRÄ! Som jag brukar säga men aldrig göra..


Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0