I can see the sunset in your eyes

Hej



I natt drömde jag att jag hade fått jobb på ICA!
Jag hade hjälm på mig, alla hade hjälm på sig, såna svarta skatehjälmar.. Jag fick sitt i kassan från första början och när min första kund kom (en liten kille på 12 bast) och skulle köpa ngt så gav han mig pengar och massa kort och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra med dom, jag kunde inte ta betalt så jag gick därifrån och sen anklagade jag två killar för att dom alltid tog cigarettpaket. Vilken tråkig dröm xD

Jag drömmer nästan varje natt och alltid har det ngt samband med nån jag har träffat/pratat med nångång och saker jag har pratat om. Så i fredags när jag var med Frida pratade vi om sex, som vanligt? Vi pratade väldigt mycket om sex iaf och Sebastian ringde på kvällen.

Detta ledde till att min dröm bestod av massa försök till sex med en gammal kompis storebror, men sånt är ju förbjudet så därför gick det inte hela vägen... Haha ;) Sen drömde jag också att jag såg sebastian ha sex med massa tjejer! Doggystyle och han var som Mr.Rabbit, hypersnabb in och ut och jag tyckte det såg kul ut så jag testade också... Det skulle jag inte ha gjort för på mig kom han! Hahaha det var som om nån hällde en HINK med sperma över mig och det var riktigt äckligt! Så om jag var äcklad av tanke att ha sex med sebastian innan vet jag inte vad jag ska kalla det som jag är nu haha ;D

Nån mer som har en dröm att bekänna? En dröm lika wacko som denna lille kille?



Klösigadrömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0