Jag är ömtålig, ta väl hand om mig

Jag har en sak att tillägga innan jag ska lämna er och somna! En sak.


Varför gör det så satans ont att klia sig i armhålan?! Det kliade i min armhåla för ovanlighetens skull och jag kliade tillbaka, det blev en känsla av tillfredställelse blandat med smärta! Men man måste ju klia.. Oavsett om man är en svettig person och fingrarna luktar gammal gympalärare sen eller inte! Klia är alltid måste (säger hon som äter tabletter för att det ska klia mindre) ;D

Jaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaa................


Huden där är tunn, men huden är tunn på andra ställen med. Har ni testat att stoppa alkohol i armhålan? Skulle man kunna blir frisk av att pressa en apelsin i armhålan då också? Nån som har testat det kanske?


TACKSAM FÖR SVAR




Klös

Kommentarer
amanda

sv : a, fyfan vad gott det är :D åh, vad smaska du på för god glass då ? säg inte Ben and Jerry´s (a) -

det är lätt den godaste mjölkglassen ;)



kram!

2009-03-17 @ 08:54:54
URL: http://amaaaandiie.devote.se
Anonym

Haha, jag vet inte om något av det där funkar (alkohol och apelsin) men jag är jäkligt medveten om att det är SKÖNT att klia tillbaka när det kliar nånstans.. och jag känner igen den där "sköna smärtan" efteråt.. men det är bara så skönt!! :D

2009-03-17 @ 12:41:54
amanda

sv : hah, jag har också en speciell favvis som bara jag klarar av i familjen - det är guld värt ;))



har kollat lite extra på tiramisuglass men mamma tror inte att jag skulle gilla´t . ska kanske prova ändå ?:)

2009-03-17 @ 16:49:12
URL: http://amaaaandiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0