pöket

Tråkig jag är som bara har skrivit om träning idag. ..



...så nu ska jag berätta mitt (andra) stora steg som jag har gjort idag!


JAG HAR BLIVIT MEDLEM PÅ TRADERA OCH BUDAT  0_0

ja, jag gjorde fjårtiZ smileyn..



JA det är ett stort steg för en fegfis som Hannah! Men jag tänkte, eller jag har märkt, att det är populärt att använda saker som nån annan har levt i. Så nu tänkte jag följa strömmen eftersom jag är, feg, som sagt. NEJ, det är jag egentligen inte. Bara ibland. Man måste prova på nya saker och man ska inte döma!

Man kan kalla mig en prova-på-are och en som utmanar ödet, ibland.

Men i alla fall så jag har budat på två snygga jackor och två snygga armband, eller det är det som ingen har budat högre än mig på! Jag la bud på en AS snygg väska men det är en envis rackare som vägrar ge mig den.. OCH HON KOMMER VARA FUL, i den. Jämfört med mig. TJI FICK HON.

OH HERREGUD JAG FICK ETT MAIL, från tradera! Men ni ser ju.. Det här tär på mina nerver. Tänk om jag vinner?! Jag vinner ALDRIG. Inte ens ett ynka minidjur på Liseberg.. Aldrig. Det var den ena jackan som mailade och frågade om jag var intresserad.
Är det det nya "får jag chans"?





Klös

Kommentarer
Emelie

Hahaha aa det är försig sant :P men man kan ju försöka hålla kontakten i alla falla ;) haha

Ska njuta! :D haha

2009-03-24 @ 22:39:15
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0