sleepyhead

Yes 10-timmars sömn! Det behövde jag.. Jag sitter i sängen just nu och fixar med referenser till min ansökan, snart är den klar :) Det är väldigt mycket pill och det tar lång tid men det kommer ju vara värt det.

Idag hoppade Alex och jag i plurret medans Malin körde med oss fullt ut!
Dagens simlektion:
200m vanligt
4st 25m bröstsim
4st 10m snabb ryggsim och 15m lugnt valfritt
2st 25m frisim (öka successivt takten)
3x 4st 25m bröstsim, ryggsim och frisim (öka farten för varje 25m)
2st 25m frisim
25m snabb frisim
2st 25m valfritt för nedvarvning

Det var kul och jag vet inte hur mycket vatten jag svalde och under frisimmet fick jag öronen fulla med vatten, alltid lika gött ;D Men jag har blivit bättre i både bröstsim och frisim nu och det känns bra. Jag har inte övat så mycket ryggsim (mest för att mina armmuskler räcker inte till haha) så där är det ingen större förändring, men det kommer ;D

Jag tycker det är jätte skönt att simma och inte alls lika drygt som många tycker. Men jag simmar inte jämt med benen, mitt högerben halkar efter så jag måste koncentera mig på mina bentag. Kanske beror det på att jag halkade ner i splitt en midsommar och sträckte muskeln så jag knappt kunde gå dagen efter då jag kände mer? ;) Jag simmade en gång när det var kallt och då fick jag jätte ont i den muskeln och samma visa med att knappt kunna gå efter.

Haltar-Hannah.............

Halv sex ska jag befinna mig på bilskolan för att äntligen gå handledarkursen! Jag kommer inte våga köra :S Jag är livrädd haha. Så pappa kommer väl och hämtar mig om 50min eller ngt :)

Jag håller på med mitt projektarbete nu också! Slutdansen ska dansas till Kalinka haha ;D Kommer bli ball!





Klös

Kommentarer
Alshammar - Style As Lifestyle

oj, 10 timmar måste vara skönt:)

2009-03-18 @ 17:00:19
URL: http://halshammar.se
amanda

sv : ååh, vad du läskar mig :DDD så gott! dreglar

2009-03-18 @ 17:49:38
URL: http://amaaaandiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0