smektisdag

Hola Lovers,

jag ber om hjälp idag om dagens dilemma. dilamma

eftersom jag har föreställning i slutet av april så skulle jag inte ha nån chans att jobba ngt, men idag kom jag på att jag kan ju jobba på lovet! Så nu ska jag jobba måndag och onsdag och slippa vara helt pank till studenten ;D Ska kolla om jag inte kan ändra mina planer på tisdagen så jag kan jobba då också..

Som ni ser har jag inte lagt nån större energi på att varken längta eller bry mig om lovet, vi gör ju ändå ingenting i skolan! Idag har jag haft fyra lektioner varav tre stycken kollade vi på film. Så idag har jag sett Patrioten, Sofies värld och Apocalypto.

HERREGUD KLOCKAN? Halv åtta för fasen och solen skiner! Elr nej, det gör den iofs inte men den kunde gjort! Det är ju klockan fem-ljus ute :D WOHOOOOOOOOO!

Älskade småfisar, har ni också nationella prov i svenska b imorgon tro? Jag är taggad :D Sitta i aulan med prasselpappret och njuta av alla sura miner och suckar.. Aaaaaaah, livet smeker!

Och där tog smeket slut, bikinin jag beställde är tydligen SLUT! Fast det kanske var bra, jag har trots inga pengar eftersom jag har köpt både balklänning och studentfestklänning!

Studentfestklänningen för övrigt sitter perfekt på men är hopplös att FÅ på, och av. Jag fick lite små panik när jag skulle ta av mig den. Dragkedjan i sidan är alldeles för kort. Så då undrar jag, hur hade ni gjort?

1. Hade ni behållt klänningen, stått ut med paniken och avstått vilt oplanerat sex för att klänningen bara INTE VILL komma av smidigt? Jag hade en röd rand runt kroppen där klänning klämt när jag tog av mig den och min arm sved.. Fast nu kom jag på att klänningen inte behöver tas om man vill ha vilt oplanerat sex.. JAJA, jag kanske tycker om att vara naken!

2. Eller hade ni lämnat tillbaka klänningen med all möda med frakt och inpackning och sen börjat leta vidare efter en NY? (Orka)

3. Kanske köpt en längre dragkedja? Böök, klänningen är av siden för övrigt. Sprätta peta blöda sy sprätta peta sy.

Min tröja har för övrigt kommit, för övrigt. Bättre bild en annan dag! Som man brukar säga. Nej, nu ska jag förbereda mig inför imorgon, PRASSEL PRASSEL :D




Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0