the sweetest confusion

Morsning! För oss som ligger i sängen och gottar oss ;)

Fast jag får väl tillägga att jag faktiskt har vart ute och rört på mig i solen! Så det så och nu hoppas jag att det inte kommer mer snö men att det kommer mer sol :) Antar att jag inte är ensam om det?

Som sagt så var jag på Bik Boks release party för Amanda Bergs kollektion i fredags. Jag hittade ett par jeans och eftersom jag var bland dom 10 första som köpte ngt den kvällen fick jag 25% rabatt på dom ;D Resten fick 20% rabatt. Jag är väldigt nöjd med jeansen iaf :)

Igår följde jag med Jasmine till en fotografering och när vi stod på busshållsplatsen så skulle jag visa Jas att mina nya jeans var väldigt låga över rumpan, så jag drog upp jackan för att visa och det visade sig att det var inte bara Jasmine jag visade mina låga byxor för! Det åkte förbi en bil som tutade och två killar hängde ut genom rutan med fetaste leendet och tummen upp xD Vad vi skrattade och vad jag SKÄMDES! Hahaha


Skön dag och Jas är jätte duktig som modell och fotografen var trevlig och bjöd på godsaker ;D




Kommer ni ihåg sidenbanden jag flätade? De passade sig bra runt mitt smarta huvud i fredags!

Klös och njut av solen fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0