underbar, är rätta ordet

Hej fuckers,

jobbig dag idag och igår. Det enda jag har gjort är att plugga, historia historia historia! Men nu är jag äntligen färdig och det är bara resten som återstår.. Yees, kul liv ;D

Imorgon blir det en kväll full med alkohol och östrogen! Och om Fridzon får sin vilja igenom blir det också porrfilm, eftersom det tillhör i en riktig tjejkväll? Haha. Vi ska väl bege oss ut från fastlandet i alla fall så bara det kan ju bli PARTY..
Nu blire tyska glosor! Ganz toll! Jag hoppas ni har det gött med hela mitt hjärta




Looong time ago ;D Jasmine och jag rövar loss lite..

Klösjagälskarminsäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0