våfflan

JAG VAAAAAAAAAAAAAAAANN! Hahahha jag kan knappt tro det. Ok, vann och vann, men jag vann över alla andra som la bud ;D SÅ NU ÄR DEN MIIIIIIIIN. MOhahahaha

Sitter och käkar våfflor med grädde och hallonsylt som en hederlig svensk :) Visst är det toppen att vi har såna här dagar? Så man känner sig lite mer tvingad att äta det och gör det! Jag tycker det är great.

Mindre great är väl att jag har spenderat idag. Men jag kan inte låta bli :( Jag har fått köpmani och tänker ist "det löööser saaaj". Ni får se jackan jag "vann" när jag har fått den, snart alltså hoppas jag! HEhehehheh




HON ÄR FÖR TJOCK mohahaha
Känner ni också mitt seriösa flyt här i bloggen? :)


Klös

Kommentarer
JASSENASSE

DIN JÖNS! jag känner din seriösitet av hög nivå, hannah vill ha sex :D! haha

2009-03-25 @ 21:43:03
URL: http://bruntsocker.blogg.se/
HanZy

HAHA JASMINE! det skrämmer mig lite att du känner mig så väl ;D (A)

2009-03-25 @ 23:19:43
URL: http://lillhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0