bajs

Jajajaaaa, jag är kass jag vet.


Men lusten att skriva något har inte direkt infunnit sig i mig. Men nu är jag här igen och redo för att skriva om livets bravader!

Som sagt så åker jag till USA snart så vi får väl se om jag fortsätter att blogga under den tiden. Att jag har tillgång till dator är en fördel också.


Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från min bal så att ni äntligen får se min balklänning ;)



Malin och jag. Malin har sytt sin klänning själv!


Så där såg min klänning ut utan att släpet var nedfällt haha. Det var jobbigt som det var med folk som trampade på klänningen! Men oj vad det var värt det :)


Malin got the skills :)


Jag är grymt nöjd med kvällen och det var riktigt jäkla skoj! Vi dansade, söp och gick på toaletten i ett ;D Uppdatering om balskorna: Det gick! Men det gick mindre bra på hemvägen.. Haha en kille tog mina skor och min baldejt tog mig på ryggen! Jag kunde inte gå en meter till i dom som mina fötter sved. Men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde för mig att gå i 10cm!

Någon som ska ha bal snart elr haft? :)


Klös

Kommentarer
JASMINE

OH ni båda var ju jätte vackra! Älsklingar. GUD har hon sytt den själv???? Gud vad fina ni är :D:D:D: VACKRA! mer bilder hannah!

2009-05-26 @ 17:42:24
URL: http://bruntsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0