bio

Igår var jag på bio!
Dubbeldate


Jag hade förväntat mig se Kenny Starfighter men när vi kom in till stan var det visst The Haunting in Connecticut som skulle ses! NÄSTA GÅNG SKA JAG VARA MED OCH VÄLJA FILM!

En jävla skräckfilm på första raden i salongen! Kan det bli mer passande för mig som är så löjlgit lättskrämd?! Fast jag måste säga att jag var riktigt duktig med att inte täcka för ögonen och bli rädd hela tiden, Alex var betydligt värre haha. Hon grät ju nästan :D Så vid ett tillfälle sa jag till henne att sluta vara en sån tönt. Tji fick jag som skrek till för första gången under filmen för att det började skuras med blod i nästa ögonblick! Ganska så typiskt haha.

Filmen i sig var ganska bra, tillslut. I början kände man att den inte hade så mycket handling men längre in i filmen så blev den bättre. Den handlar om en kille som är sjuk i cancer och famlijen flyttar in till ett hus i Connecticut för att sjukhuset ligger där. Och huset de flyttar in i är ett gammalt bårhus som är hemsökt. OSV OSV :)

Någon mer som sett den?

Det var väldigt trevligt i alla fall och sen spårade jag ur totalt och mcdonalds bjöd på kvällsmat :) Dessutom började det spöregna lagom tills när jag skulle gå av nattbussen! Haha det öste verkligen och vad jag njöööööt! Jag gillar regn.



Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0