Sjuk som ett hus

Det är väl klart att jag ska åka på sjukheten nu när alla andra i gruppen haft den ;D Men själv kör jag med tajming och blir det EFTER och inte mitt bland föreställningarna! Heeheeeeee.

Inte så konstigt att jag har ont i halsen dock så som jag skrek i en scen, om och om igen.. Haha. Men nu är det slut för alltid och det är väldigt tråkigt.. Funderar på att ta en kurs i USA eftersom man måste läsa något :)

Jag var förresten inne och kollade iförrgår och läste och räknade lite och såg då att dom inte har några avresor i december, sista är i oktober så nu bär det av om 5 månader istället ;D

Jag är lite nervös och Jas höll på att bryta ihop igår när hennes kompis som är där berättade att hon hade gått upp 7 kilo?! Haha xD Nej, det kommer inte hända oss.. Alls.. Jag ska ha med mig joggingskor! Så är det bara. Joggingskor och kamera. Och bikini. Haha vi kommer komma hem som två fetton xD Ne, nu ska vi inte vara sånna. Vi klarar det här. Vi ska ju för fasen bo på kusten och vara aktiva ute i solen :D

Jag kom på en till sak jag ska ha med, nämligen en bunke florsköljning :) Det sa min tandläkare till mig. Men det är allt, jag ska ju ha med mig saker hem också. HUR SKA DET GÅ? Orka tänka på att allt ska få plats i väskan hem om 13 månader? Åh.

JAJA, imorgon har jag svenskatal och på fredag har CK maskerad för skitungen fyller äntligen 18!! Fast det gör hon 20:de maj, på vår bal. Som är den 20:de maj pga henne, så att hon är 18 och får komma. Haha ;)

Gissa vad jag ska vara? Ledtråd: Stark!

Klös

Kommentarer
JASMINE

HEJ :D lycka till på ditt tal, detr kommer gå så bra så! Jag fick minsann ditt sms, men har inga cash! PUSS

2009-05-12 @ 15:46:40
URL: http://bruntsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0