Snor

Hola loveeeeeeeeers!


Jag har snor i min nos, ganska mkt :)

IDAG fick jag mina balskor!! Jag har redan frågat dejten om han kunde vara med personliga pelare och det ville han minsann! Dom är ju för fasen 10cm höga xD Jag är van vid platta skor ja. Men det kommer gå kanon ;D

Idag fick jag också reda på att jag har tyska prov på fredag och jag hade tal idag! Jag fick beröm efter mitt tal så det var gött ;D Provet i tyska är mindre gött när jag hade tänkt spendera resten av vardagarna med projektarbetet som ska in på måndag men det är inget att göra åt.

Så imorgon ska jag sitta i skolans bibliotek till klockan sex igen, det var längesen nu! Då ska jag skriva på rapporten och börja med historian tänkte jag. Sen är det bara att fortsätta med tyskan när jag kommer hem.


Läskigt vad tiden går snabbt nu.. Balen är redan nästa vecka och då är det bara två veckor kvar till studenten.. Ojdå.

JAJA, godnatt klösers




frankie says - relaaaaaax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0