uppdatering

Jag vet att ni älskar mig trots dålig uppdatering :)

Meeeeeeeeen, jag lever! Och det ska ni inte få glömma än vill jag lova. Men min plan var att vara död tills någon här uppmärksammade det, och det gjorde "ehehe".

Ne, ok inte min plan. Men kunde vart..

Jag har inte tänkt komma med nån ursäkt, mer än att det har vart sol, skola 24/7, föreställningar och MYYYYYS. Mys. Vad har ni gjort? Saknat mig förstår jag, men vad mer?


Jag som själv tycker det är tråkigt med bloggar som inte uppdaterar ofta kanske inte ska göra om det här med att vara tyst i en vecka, det var lite att ta i faktiskt..
Men nu tänkte jag iaf lista de bloggar jag läser!


Aveny

Juliette Le Rouxe - Maneater, bäst på fest
Amanda Berg - Kul att se på, inspiration
Jesper Sahlén - Rolig snubbe

Devote

Rika Uteliggare - Skön stil, skönt ordförråd
Lisaplace - Skön stil
Kaanah - Söt

Blogg

Kenza - Snygg att se på
Fradaa - Skön stil
Bruntsocker - Min bästa kompis modellen
Lillhannah - Lirarn


Pause

Hanapee - Jag är totalt FAST. Finns det nån roligare, sötare, skönare? Allt det bara för att hon visar och skriver om verkliga livet.





Jag läste nånstans att det är inne att ha BHn utanpå plaggen.. Jag tycker jag klär i det, riktigt bra faktist :)
Vad tror ni?


Klös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0