Im kinda busy(not..)

Klockan ringde 5.15am, jag gick upp en kvart senare. Och jag är så lättirriterad nu för ungarna bara klagar och har sån attityd att man blir tokig.. Dom drog iväg till skolan och jag tillbaka till sängen! Gick upp 10.30am igen hehe.. Nu kmr jag inte somna ikväll ;)

Jag har inte gjort ngt av det jag skulle göra idag, jag måste köpa organiska tomater med! Eko-tomat. Gör nog det på Harris Teater, känns lite långt till Trader Joe's när jag ändå inte ska åt det hållet. Så jag tänkte äta lunch nu och sen dra iväg :) Måste bädda sängen, tvätta ansiktet, och borsta tänderna!



Mina klockor! Jag köpte den gröna igår ;) Ska köpa en svart med, och en blå! Men har inte hittat den.. Kmr förmodligen sluta med alla färger hehe..
GODMORGON OCH ADJÖ


Kommentarer
theethee eat world

JÄVLA SCHTEKARE! Är det rolexklockor du har på armarna älle? JÄVLA BRAT....

2010-08-31 @ 19:01:07
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/
Hannah pannah

hahah titson :D

2010-09-01 @ 04:24:20

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0