13 december (+ del 2)

Tjatjaaaaaaaaa

Jag sitter i sängen och grejar med jackan som jag ska skicka tillbaka och helt plötsligt börjar jag blöda näsblod? JÄTTEMKT :S Jag har inte gjort det på flera år, förutom det lilla på planet till detta gigantiska land(då fick man lite panik hörrni, dåligt tecken). Men det bara rann den här gången och rakt in i mun och in i andra näsborren :(
Så nu sitter jag här med en näsduk i nosen och det kliar så stört mkt?! Hahaha, vill bara in och klia tillbaka men då kmr jag väl förblöda..

Idag ska jag skicka massa paket världen över och handla mat! Jag åker upp till Audrey på torsdag och jag har ingen jacka. HAHA, det är så typiskt mig :/ Men eftersom det blev ngt konstigt när jag beställde skorna och dom inte har kommit så får jag köpa dom på Nordstorms ist i veckan. Och Kelly sa att jag kan få låna en jacka utav henne :) Jag är inte bra på att låna andras kläder dock, känner mig obekäm och att plagget inte är gjord för min kropp haha..

Jag försöker hitta mitt svenska simkort. Varenda gång jag vill ha det så hittar jag det inte och när jag väl hittar det tänker jag alltid att jag ska lägga det där jag kmr hitta det. Jag hittar det inte. Jag har mitt första amerikanska nummer i min svenska telefon och det är ju totalt onödigt. Det numret funkar ändå inte så jag har tänkt sätta in mitt svenska igen men det har inte blivit av. Så nu måste jag hitta mitt svenska sim för jag tror det är dags att fylla på det med pengar också så jag inte förlorar mitt nummer, det vill jag inte!
Här har man förresten inte simkort, för er som inte visste det. Om man ska jämföra det med hemma så är det som att om du väljer mellan Telia elr Telenor och dom har olika telefoner(som hemma) bara det att Telenor elr Telia är inbyggt i telefonen. Det finns inget att byta ut, förutom hela telefonen. Jag tror jag förklarade det rätt nu, vem vet :D


Anni och jag i lördags :)


Nåja


Lexi och jag tog cykeln och sparkcyklen till lekplatsen utanför området :) Det är en skola. Och jag vill så himla gärna visa er bilderna här som vi tog på oss på, men det får jag ju inte ;(

Grym som man är.


Vi var på yoga imorse och lärarn gick till mig flera ggr och sa att jag kunde göra det här och det här för jag var så flexibel :P Alltså jag är rätt rörlig, men i knäna där alla leder och muskler möts är jag så jobbigt stel! Det gör så oooooooont. Men min överkropp är väldigt, böjlig. HAHA känner mig som gummimannen utan ett manligt könsorgan -.-

Måste ta tag i dagen nu! Puss :*


Kommentarer
Lynn

Gullig Hannah :)

2010-12-13 @ 23:45:17
URL: http://itslynns.blogg.se/
theethee eat world

Ååååh hannah, jag saknar dig :(

2010-12-14 @ 21:17:09
URL: http://freaksandgeeks.blogg.se/
Linso

Har du varit i Mexico, cancun? Bodde du all inclusive? Vart du sjuk? Vart du utsatt för brott?=) Jag är seriös alltså, inte ironisk eller arg, vore kul att veta!



100 frågor, jag vet!



Ha det fint!

2010-12-14 @ 21:49:34
URL: http://linsoiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your NAME broh:
FAME! Remember my name?

E-postadress: (om Endast jag ska få tag på dig)

Blogg:

Kommentar(det är här du har chansen att vara elak, fast det är du inte):

Trackback
RSS 2.0